Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שירות לקוחות

היתרונות של רובוט תעשייתי

מאז ומתמיד הסעירו רובוטים את הדמיון של בני אדם. את המילה רובוט הגה סופר צ'כי מוערך בשם קארל צ'אפק לפני כ-100 שנים (על בסיס המילה הצ'כית "רובוטה" שפירושה עבודת פרך), ואינספור יצירות ספרותיות, קולנועיות וטלוויזיוניות עסקו במכונות אוטומטיות הנשלטות ע"י מחשבים ובדרכים שבהן הן עשויות להשפיע על החיים שלנו. גם במציאות אפשר להיתקל ברובוטים, בעיקר בתעשייה. רובוט תעשייתי הוא מוצר שהופך נפוץ יותר ויותר, כשבין השאר הרובוטים מבצעים עבורנו פעולות כמו חיתוך, שיטוח, אריזה, צביעה, ריתוך ועוד ועוד. אטקה בע"מ מייבאת לארץ דגמי רובוטים תעשייתיים מתקדמים ואמונה גם על התאמה מלאה והטמעת הרובוט בכל פס ייצור ומפעל.

* אמינות – בניגוד לבני אדם שעלולים לבצע טעויות, הרובוטים מבצעים את המוטל עליהם ללא שגיאות.

* דיוק – רובוטים תעשייתיים שתוכנתו נכון יבצעו כל פעולה ברמת דיוק גבוהה במיוחד, כזו שלבני אדם קשה ולפעמים גם בלתי אפשרי להגיע אליה.

* יעילות – רובוטים מבצעים פעולות רבות ביעילות גבוהה פי כמה וכמה בהשוואה לבני אדם. התוצאה היא חיסכון של ממש בעלויות הייצור, ולכן יכולת להציע מוצרים שונים במחירים אטרקטיביים.

* עמידות – רובוטים לא מתעייפים, לא חולים ולא זקוקים לחופשות. גם כשישנה מטלה מייגעת במיוחד הרובוט התעשייתי ימלא אותה ובמידת הצורך יחזור על אותה פעולה שוב ושוב, ושוב ושוב, באותה רמת דיוק.

דגמים מתקדמים במיוחד

רובוט תעשייתי הוא באופן טבעי מוצר מורכב להפליא. כל חלקי הרובוט – גם אלה האחראים על הבקרה והפעלת המכונה וגם אלו שמבצעים את הפעולות הנדרשות – חייבים להיות איכותיים במיוחד, על-מנת שכל התועלות הנ"ל יבואו לידי ביטוי לטווח ארוך. דגש נוסף הוא התאמה מלאה לכל צורך ספציפי. אטקה בע"מ, שנוסדה כבר ב-1971 וצברה ניסיון נרחב גם בתחום הספציפי של הרובוטים לתעשייה, מייבאת ומשווקת דגמים מתקדמים ובפרט את אלה של חברת OMRON שנחשבת לאחת המובילות בעולם. אנשי המקצוע של אטקה מיומנים מאוד גם במיפוי הצרכים הספציפיים של כל לקוח כך שניתן יהיה להתאים לו את הרובוט האופטימלי, ועוד התחייבות של החברה היא לתמיכה טכנית מלאה.