Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שירות לקוחות

כלי עבודה חשמליים

כלי עבודה חשמליים משמשים בעלי מקצוע, אבל לא רק. אנשים רבים נוטים להחזיק כלי עבודה משלהם למטרות ביתיות. אבל כולם, גם בעלי מלאכה וגם אנשים פרטיים צריכים לדעת לבחור נכון את כלי העבודה שלהם. כי אם רוצים להיות מרוצים מהכלים, אם רוצים להפיק מהם תועלת טובה וליהנות מהעבודה איתם – צריך לבחור את המתאים ואת הטוב. חברת אטקה המקצועית מספקת מוצרים ושירותים מסוג זה.

כלי עבודה חשמליים – איך נבחר אותם נכון?

  • חברה – יש כמה וכמה חברות מובילות בענף. צריך להבדיל בין החברות ולדעת מי מהן מתאימה לצורך שלנו. כמובן שאם אנחנו רוכשים את הכלי עבור שימושים נדירים, אנחנו לא צריכים כלי עוצמתי במיוחד. ואילו אם אנו עובדים עם כלים אלו ברמה יומיומית אנחנו זקוקים לרמת איכות גבוהה יותר. תמיד נתמקד בשם של החברה ונבדוק האם המוצר שלה מתאים לנו.
  • פעולות – יש לענות לעצמנו על השאלה, מהן הפעולות אותן נרצה לבצע עם כלי העבודה. דווקא כשקונים אותו למטרות ביתיות לרוב נעדיף מכשיר אחד שיכול לבצע כמה תפקידים. לדוגמה, מברגה שיכולה גם לשמש עבור קדיחות. בעלי מקצוע יבחרו כלים שונים עבור כל תפקיד.
  • אחריות על המוצר – לכל מוצר חשמלי שאנחנו קונים יש תקופת אחריות מסוימת. כולנו מקווים במעמד הקנייה שלא נצטרך לממש את האחריות ולהגיע לתיקונים ולהחלפות. אבל נכון לעמוד על זה ולא לוותר. כי אם יש לנו אחריות אנחנו לרוב יכולים להיות רגועים כי המוצר אמור להחזיק מעמד זמן רב. שהוא נועד לספק תפוקה טובה ולא להבריז לנו במהלך העבודה.
  • הטענה וסוללות – כלי עבודה נוחים הם לרוב כלים שניתן לעבוד בהם גם ללא חיבור לחשמל. זה חשוב במיוחד כשרוצים לעבוד בחוץ או במקום שאין שקע חשמל בקרבתו. אפשרויות ההטענה וסוללה איכותית מאפשרת לנו לעבוד עם הכלים בכל מקום לאחר הטענה מתאימה. כך אנחנו לא תלויים בשקע החשמל לקראת כל עבודה.

לקנות אצל המומחים בכלי עבודה חשמליים

יש כל כך הרבה מותגים וסוגי כלים. אם רוצים להיות בטוחים שחוזרים הביתה עם הכלי המתאים, אם חשוב לוודא שקבלנו ייעוץ מקצועי והתאמה אישית – כדאי לרכוש בחנות אטקה.

אנשי מקצוע בתחומים רבים זקוקים לכלי עבודה איכותיים. למעשה, איכות כלי העבודה משפיעה במידה ניכרת על רמת השירות שמספקים אותם אנשי מקצוע. גם המומחה המנוסה ביותר, הבקיא ביותר והחרוץ ביותר יתקשה לעבוד ביעילות ללא הכלים המתאימים, ובפרט כשמדובר על כלי עבודה חשמליים או על כלי עבודה לביצוע פעולות שונות בתחום החשמל כגון מסיר בידוד, חותך כבלים, צבת לחיצה, מגלף חוטים, לוחץ נעלי כבל, ממקם מגעים, בודק מתח ויש כמובן עוד כלים חיוניים לעבודה עם חשמל. חברת אטקה משווקת מגוון רחב של כלים מהקטגוריות הנ"ל, ומסייעת גם בבחירת האופציות הנכונות ביותר בהתאם לצרכים הספציפיים.

איך לבחור כלי עבודה חשמליים?

* אמינות – איש מקצוע זקוק לכלים שאפשר לסמוך עליהם שיבצעו את הפעולות הרלוונטיות ולא יתקלקלו באמצע משימה או פרויקט שהוא מבצע. ימי העבודה של חשמלאים, טכנאים וכו' עמוסים ואינטנסיביים, ואם הם נדרשים לפנות זמן כדי לחפש כלי עבודה זהו שיבוש משמעותי של השגרה.

* נוחות עבודה – העובדה שימי העבודה אינטנסיביים ועמוסים במטלות מחייבת גם שימוש בכלי עבודה נוחים, כדי למנוע מאמץ יתר והתעייפות מהירה מדי.

* זהות היצרנית – תמיד כדאי להעדיף כלי עבודה של יצרניות מוכרות דוגמת WEIDMUELLER או  RENNSTEIG, וזאת מפני שהן משקיעות משאבים רבים בפיתוח כלים משופרים, ובפרט כאלה שמבצעים את המוטל עליהם ביעילות מקסימלית.

ניסיון של למעלה מ-50 שנים

אטקה בע"מ פועלת בהצלחה מאז 1971. לאורך יותר מ-50 שנות אספקת מוצרים שונים בתחומי החשמל, האלקטרוניקה והזיווד, לרבות כלי עבודה חשמליים, הצטבר בחברה ידע רחב היקף – אשר מתורגם לבחירה מדויקת של האופציות הטובות ביותר בכל קטגוריה. לצד בניית קטלוג ובו מוצרים איכותיים במחירים משתלמים, מקפידה החברה גם על שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד. המחויבות למצוינות באה לידי ביטוי בזמני האספקה המהירים לרבות אספקה מידית של מוצרים ב-3 סניפי החברה (בצפון, במרכז ובדרום), בייעוץ סבלני על בסיס קשב מלא לצרכים הספציפיים של כל לקוח, וביושרה מוחלטת. בין לקוחותיה של אטקה ניתן לציין את מספנות ישראל ואת קבוצת שלמה, ולצידם עוד שורה ארוכה של ארגונים ועסקים בכל תחומי הפעילות.