Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שירות לקוחות

ממסר מגע יבש

ממסר מגע יבש הוא התקן אשר מכיל בתוכו מפסק וסליל. התפקיד של הממסר הוא לחבר ולנתק מעגלים חשמליים. לכל ממסר יש שני מצבים – מצב פתוח ומצב סגור. כשמעבירים בסליל זרם הממסר עובר למצב סגור, ואז הוא מפעיל מוצר חשמלי. לכל ממסר יש יכולת מקסימלית של נשיאת מתח או זרם. חברת אטקה המקצועית מספקת מוצרים ושירותים מסוג זה.

ממסר מגע יבש, מה זה, ולמה משמש?

ממסר מגע יבש הוא ממסר בו נסגר מעגל חשמלי ללא מתח חשמלי. דהיינו, הממסר סוגר את המעגל החשמלי בלי לספק בכלל מתח למעגל שנסגר. ממסר זה משמש במערכות אזעקה, בקרות כניסה וכן במוצרים אלקטרוניים רבים אחרים. הממסר מאפשר ביצוע פעולות כמו סגירת המעגל של מנעול חשמלי ופתיחה של הדלת.

לעומת הממסר היבש קיים ממסר מגע רטוב. בשונה מהממסר היבש שאינו מספק מתח למעגל שנסגר, הממסר הרטוב כן יספק מתח למעגל, ולכן הוא יתאים לשימושים אחרים. כמובן שכדי לבנות מערכת חשמלית שימושית ונכונה חשוב להכיר את הרכיבים הקיימים ואת התכונות שלהם. כמו כן חשוב להבין מהו הרכיב המתאים בהתאם לפעילות הנדרשת. כך לדוגמה, בבחירת ממסר מגע יש לדעת מהו התפקיד של הממסר ואיזה רכיב ימלא אותו כהלכה.

אטקה – יבואן ממסרי מגע יבש בסטנדרטים הגבוהים ביותר

במידה והנכם מעוניינים לרכוש ממסר מגע יבש, ככל הנראה חשוב לכם למצוא את כל המוצרים הקיימים והרכיבים המשלימים. באותה מידה אתם ככל הנראה זקוקים לחוות דעת מקצועית ולמידע נרחב ככל האפשר. את המענה הזה אתם בוודאי תוכלו למצוא באטקה. זו החברה המובילה בתחום אספקת רכיבים וציוד בענף החשמל והאלקטרוניקה. כאן קיים מבחר גדול מאוד של כל הרכיבים והחלקים השימושיים ממיטב היצרנים בארץ ובעולם. בנוסף ניתן לומר שרבים הם הלקוחות שיודעים שבאטקה הם יקבלו מענה מעולה ושירות אדיב. אם כך, מוזמנים גם אתם לשמוע על ההצעות שיש לנו להציע לכם, ולקבל את המידע המלא על אודות הממסר הרצוי לכם. בעזרת השירות של החברה והמחלקות הרבות שיש באטקה, תוכלו להצטייד בכל מה שנחוץ לכם בהתאם לפרויקט בפניו הנכם ניצבים. בואו להיות מרוצים מהטוב ביותר!