Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שירות לקוחות

ממסר חוסר פאזה

ממסר חוסר פאזה הינו בקר שנועד להתריע במצבים של אובדן פאזה אחת או יותר. כמו כן הוא יתריע במצבים של אובדן אפס, שינוי בסדר הפאזות של חברת החשמל, א סימטריה בין כל הפאזות. כל ההתרעות הללו מטרתן לספק הגנה למנועים חשמליים שהם רגישים לתופעות אלו. חברת אטקה המקצועית מספקת מוצרים ושירותים מסוג זה

ממסר חוסר פאזה – הגנה ובטיחות

ממסר חוסר פאזה הינו מוצר שלו תפקיד חשוב במערכות חשמל שונות. הוא מתריע במצבים של חריגות בירידה או בעליה של מתח כללי. וזאת בהתאם לסף הקבוע של המתח אותו הגדירו מראש. כלומר, קיים גבול עליון ותחתון לסף המתח, ובכל מקרה של חריגה הממסר יתריע על כך.

הממסר ממלא תפקיד חשוב בהתקנה על פס דין, הוא משמש לבקרת איכות של הספקת מתח של רשת וכן שמירה על צרכנים סופיים. לממסר נוריות חיווי לד שנועדו לשמש להתראה במצבים של תקלה. כמו כן הנורות מאפשרות לקבל מידע באשר למצב התקינות של המערכת ולזיהוי אופי התקלה שהתרחשה.

היות וקיימים כיום בענף החשמל והרכיבים אינספור מוצרים וסוגים שונים של חלקים, חשוב מאוד לדעת כיצד לאתר את הרכיב הנכון. בבואנו לרכוש ממסר חוסר פאזה יהיה עלינו להגדיר היטב את המטרה ואת השימוש, ואת התפקיד אותו אמור הממסר למלא. בהתאם לכך ניתן לאתר את המוצר הרצוי שיענה על הצורך שלנו כהלכה.

לרכוש ממסר חוסר פאזה אצל המומחים

המומחים בענף שמציעים את מיטב המוצרים הם אטקה. יבואן מוביל ומומלץ בתחום החשמל והאלקטרוניקה. החברה מציעה מגוון מחלקות וסוגים מגוונים של רכיבים. ניתן לערוך קניות בחנות ולקבל את כל הרכיבים הרצויים בנוחות רבה. כמו כן קיימת אופציה של הזמנה מקוונת או הזמנה מתוך קטלוג. כך יכול כל לקוח לקבל לידיו את המוצרים הנחוצים לו ללא קושי ובלי עיכובים. בנוסף חשוב לנו לציין כי נציגי המכירות של אטקה זמינים לשמוע כל שאלה, ויכולים לספק מענה מתאים לכל לקוח במעמד הקניה. כי ריבוי המוצרים עלול לאתגר ולבלבל, הייעוץ המקצועי של החברה יועיל רבות לכל לקוח, ויאפשר גם לכם לדעת מהו הממסר הנכון לכם.