Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שירות לקוחות

דגמים נבחרים של מטען לרכב

כלי הרכב החשמליים הופכים לנפוצים יותר ויותר בכבישי הארץ (וגם במדינות אחרות, כמובן). למעשה מדובר במהפכה של ממש, וייתכן שבעוד שנים לא רבות תחנות הדלק ייעלמו מהנוף, בדיוק כפי שטלפונים ציבוריים כבר לא רלוונטיים עבורנו. את מקומן של תחנות הדלק יתפסו מן הסתם עמדות טעינה, כשאחד היתרונות המשמעותיים של המכונית החשמלית הוא שניתן להטעין אותה גם בבית, באמצעות מטען פשוט למדי. אטקה בע"מ מציעה מגוון רחב מאוד של מטענים, הן לשימוש מסחרי והן לשימוש אישי, כשכל מטען לרכב מתאפיין באמינות מרבית ובעמידות רבה.

* מטען מהיר 50/100 קילוואט של ABB – מטען DC מהיר שמתאים למרחבים ציבוריים וגם מרחבים סמי ציבוריים. מטען זה תומך בשתי טכנולוגיות הטעינה המובילות, Chademo ו-CCS, ותומך בביצוע חיובים על בסיס פרוטוקול OCPP1.6J.

* סדרת E-Next – מטענים ביתיים איכותיים של חברת CIRCONTROL שנחשבת לאחת המובילות בעולם בתחום מטעני הרכב. בסדרה זו ההספק המרבי של המטענים הוא 22 קילוואט ואת ההספק בפועל ניתן להתאים לכל תשתית. תכונה חשובה נוספת היא אפשרות ניהול מרחוק באמצעות שליטה מהסלולר. הערכה כוללת מחבר T2 וכבל צמוד, או לחילופין כבל טעינה נפרד.

* מטען Raption150 – מטען 150 קילוואט אולטרה מהיר בעל מבנה מפוצל שמאפשר להטעין גם אוטובוסים ומשאיות. עוד איכות משמעותית היא היכולת להטעין שני כלי רכב בו זמנית. מטען זה ניתן לניהול מרחוק כולל באמצעות הסלולר.

הדגמים המתקדמים ביותר

בדיוק כמו כלי רכב חשמליים, גם מטען לרכב חשמלי הוא מוצר חדשני והציפיות ממנו גבוהות. בפרט הוא נדרש להשלים כל טעינה במהירות המרבית האפשרית, וכמובן להיות בטיחותי לחלוטין. מטענים לרכב הוא אחד מתחומי המומחיות של אטקה בע"מ, שהחלה לפעול כבר ב-1971 וצברה ניסיון רחב היקף לגבי ציוד חשמלי באופן כללי. בנוסף למבחר דגמי מטענים, מספקת החברה גם ייעוץ מקצועי מקיף שמסייע למצוא את המענה הנכון לכל צורך. הפריסה הארצית ומערך שילוח יעיל מאפשרים להוציא לפועל כל הזמנה בזמן קצר מאוד ואפילו באופן מידי.