Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שירות לקוחות

מגן ברקים ללוח חשמל

מגן ברקים ללוח חשמל הינו מוצר בטיחות ששווה לקנות אותו. המגן הזה מאפשר לנו להיות רגועים בדבר שלמותם של מוצרי החשמל. כך שגם אם תהיה נפילת חשמל בגין ברק או כל סיבה אחרת, לוח החשמל מוגן ומגן על כל מוצרי החשמל הביתיים. חברת אטקה המקצועית מספקת מוצרים ושירותים מסוג זה.

 

מגן ברקים ללוח חשמל, למה להתקין אותו?

בכל בית יש כיום מוצרי חשמל שעלולים להינזק כתוצאה מניתוק פתאומי של החשמל. זה יכול להיות כיריים חשמליות, מקפיא, מזגן ועוד. כאשר מתרחשת נפילה פתאומית של החשמל המוצר החשמלי שהיה מחובר לחשמל מתנתק אוטומטית, וגורם לנזקים לא מעטים למוצר. מה הפתרון? ישמי שיצע לחבר את המכשיר החשמלי למגן ברקים. כלומר, מגן ייעודי שנועד להגן על המוצר הספציפי. אבל למה ללכת כך, אם אפשר לטפל בכל מוצרי החשמל בבית בו זמנית? הפתרון המומלץ הוא מגן ברקים ללוח חשמל.

כאן הפתרון הינו כוללני והוא נועד לספק פתרון לכל מכשירי החשמל בבית. במקום לחבר את מכשירי החשמל למגן ברקים, מחברים את לוח החשמל כולו למגן הברקים. כך הלוח כולו מוגן ונמנעים נזקים למכשירי החשמל שמחוברים למערכת החשמל. כמובן שחשוב להתאים נכון את מגן הברקים, כך שהוא ימלא את התפקיד שלו כהלכה. ללוח חשמל בעל חיבור תלת פאזי יהיה עלינו להתאים מגן ברקים ייעודי, ואילו ללוח חשמל שהינו חד פאזי, יתאים מגן ברקים שונה. בכל מקרה חשוב להתקין את מגן הברקים נכון, ולוודא כי הוא אכן ממלא את התפקיד שלו כראוי. במידה ואכן הצלחנו להתקין מגן ברקים מתאים והוא מותקן היטב, הוא עתיד להגן בשלימות על כלל מוצרי החשמל, ולמנוע מצבים של נזקים שנגרמים כתוצאה מנפילות חשמל וברקים.

 

מגן ברקים ללוח חשמל – בואו לקבל הטוב ביותר אצלנו

אנחנו באטקה מזמינים אתכם להתרשם ממגוון רחב של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה וזיווד. בין היתר ניתן למצוא אצלנו מגני ברקים מכל הסוגים ולכל מערכת חשמל שהיא.