Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שירות לקוחות

למה כדאי להוסיף מגן ברקים ללוח חשמל

ברק הוא תופעה אקלימית מרתקת. המראה יוצא הדופן הוא תוצר של פריקת חשמל סטטי שנמצא בתוך העננים. בחלק התחתון של עננים מסוג קומולונימבוס שהם אלה הגדושים במשקעים מצטברת כמות גדולה של מטען חשמלי שלילי. באדמת כדור הארץ ישנו מטען חשמלי חיובי, והמשיכה בין המטען החיובי לשלילי מייצרת את הברק. המתח החשמלי הגבוה מאוד עלול כמובן להיות מסוכן – גם לבני אדם וגם למכשירי חשמל. על-מנת להגן על מכשירים רגישים ניתן להוסיף מגן ברקים ללוח חשמל – ורכיב זה יגן על כל המכשירים המחוברים לאותו לוח לא "רק" בפני ברקים אלא באופן כללי בכל מצב של נפילות מתח חדות וזרם חשמלי גבוה יתר על המידה. אטקה משווקת מגני ברקים איכותיים ואמינים מאוד.

* מקסימום הגנה לכל המכשירים החשמליים – שינויים פתאומיים וחדים בזרם החשמלי עלולים להיות הרסניים עבור מכשירי חשמל רבים. כשמחברים את המגן ללוח החשמל, התוצאה תהיה הגנה מרבית לכל המכשירים המקבלים זרם חשמלי מאותו לוח, כך שלמעשה כל המכשירים בבית או בעסק מוגנים.

* מינימום תקלות – שיבושים בפעילות המכשירים החשמליים השונים פוגעת במידה ניכרת בשגרה – בין אם מדובר בשגרת החיים בבית ובין אם בשגרת העבודה במשרד, מפעל וכו'. מגן ברקים ממזער את הסיכון לתקלות הנובעות מתופעות טבע וגם מכשלים באספקת החשמל.

* חיסכון בזמן – טיפול במכשירים תקולים ערב מכת ברק או כל סיבה אחרת גובה זמן יקר. בהתאם מגן ברקים חוסך לא רק כסף אלא גם זמן, משאב יקר מאין כמותו.

מגן ברקים בהתאמה מדויקת למערכת

אטקה בע"מ מבטיחה התאמה מדויקת של מגן הברקים ללוח החשמל. כך למשל ללוח תלת פאזי נדרש מגן תלת פאזי. בדרך זו מובטח מיצוי מלוא התועלת האפשרית מהוספת מגן ברקים ללוח חשמל. באופן כללי אטקה משווקת עשרות אלפי פריטים בתחום הציוד החשמלי, כולם של יצרניות מובחרות. התחייבות נוספת של החברה היא לזמני אספקה מהירים ואפילו מידיים, ועוד כדאי לדעת שהניסיון הרב שהצטבר באטקה – שהוקמה כבר ב-1971 – מתורגם הן לקטלוג עשיר במוצרים איכותיים והן לייעוץ מקצועי מקיף.