Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שירות לקוחות

כל האפשרויות של מגען תלת פאזי

כל מערכת חשמלית כוללת שלל רכיבים. בהתאם ביצועי כל מערכת תלויים באיכות של כל רכיב ורכיב, כולל אלה הקטנים ביותר, ועוד דגש קריטי הוא התאמה מלאה של כל חלק מערכת לחלקים האחרים ולמערכת כולה. מגען – רכיב שמוכר גם בשם קונטקטור – הוא דוגמה מצוינת לכך. הבחירה הראשונית היא בין מגען חד פאזי לבין מגען תלת פאזי, כמובן על סמך סוג הלוח החשמלי הרלוונטי, וישנם עוד שיקולים רבים לבחירתו של רכיב זה. אטקה בע"מ מייבאת ומשווקת מגוון רחב של דגמי קונטקטורים תלת פאזיים, ומסייעת גם במתן ייעוץ ובתמיכה טכנית כשנדרשת כזו.

* סוגי סלילים – סליל AC/DC או סליל AC.

* חוטים – חיבורי הכוח והפיקוד יכולים להיות קשיחים או גמישים.

* מתח והספק – שלל אפשרויות מבחינת ההספק והמתח, מ-8 וולט ועד 230 וולט.

* יצרנית – מומלץ להעדיף קונטקטורים של יצרניות מוכרות שמשקיעות משאבים רבים במחקר ובפיתוח ובהתאם המוצרים שלהן עמידים ובטיחותיים.

קטלוג רחב עם דגמים איכותיים במיוחד

אחד המפתחות העיקריים לבחירת מגען תלת פאזי הוא כאמור זהות היצרנית. אטקה בע"מ מייצגת עשרות יצרנית מהמובילות בעולם, ובהתאם יכולה להציע ללקוחותיה הרבים מגענים תלת פאזיים איכותיים במיוחד. בפרט תמצאו בקטלוג החברה – שכולל למעלה מ-20,000 מוצרים מובחרים – מגענים של חברת abb אשר מייצרת ציוד חשמלי למעלה מ-140 שנים.

עוד כדאי לדעת שההתנהלות היעילה של אטקה מאפשרת לחברה להציע את המוצרים השונים, לרבות כמובן מגענים, באספקה מהירה מאוד ואפילו מידית. את המגען התלת פאזי האופטימלי עבורכם תוכלו למצוא בסניפי אטקה בבאר שבע, קרית ביאליק ופתח תקווה, וכן בנקודות מכירה נוספות ברחבי הארץ. אפשרות נוספת היא שילוח הישר אליכם, תוך 24 שעות.

בנוסף מספקת אטקה ללקוחותיה מכל המגזרים – בוני לוחות חשמל, בוני מכונות, קבלנים, סיטונאים, מוסדות ציבור וממשלה, יצרני ציוד מקורי (OEM) ועוד – ייעוץ מקצועי בכל מקרה שבו נדרשת הכוונה, וכן תמיכה טכנית נרחבת. השירותים השונים ניתנים על בסיס ניסיון של יותר מ-50 שנים ולמידה יומיומית הכרחית בתחום שבו ישנם לא מעט חידושים ושכלולים.