Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שירות לקוחות

 כבל חשמל ירוק

כבל חשמל ירוק ממלא תפקד חשוב במערכות החשמל. יש לדעת כי במהלך השימוש שלנו בחשמל בכל מבנה שהוא, נרתמים לפעולה רכיבים שונים שאולי אפילו לא הכרנו אותם. רבים הם האנשים שבכלל לא מבינים איך עובדת המערכת ואילו חלקים באים לידי שימוש. אחד המושגים נקרא בשם כבל חשמל ירוק. חברת אטקה המקצועית מספקת מוצרים ושירותים מסוג זה.

 

 

כבל חשמל ירוק, מה זה ולשם מה?

מטרת העל של הכבל הירוק הוא להפחית את השדות המגנטיים שנוצרים בתהליכי זרימת החשמל. אך מעבר לכך יש לכבל הירוק יתרונות נוספים. ראשית יש לציין את ההשראה העצמית שנמוכה בכחמישים אחוזים מכבל רגיל. השראות נמוכה מביאה לכך שמפל המתח יהיה מוקטן ביחידת האורך. מה שמהווה יתרון משמעותי מאוד בקווי תשתית ארוכים. ועוד, הטמפרטורה במצב שיווי משקל נמוכה יותר. היתרונות הללו מסבירים את החשיבות הרבה של שימוש בכבל חשמל ירוק אשר מפחית את הסיכונים של אנרגיית החשמל, ולצד זאת גם מייעל את הפעילות של המערכת כולה.

בכל תהליך של הקמת מערכת חשמל ושימוש בכבלים יהיה חשוב לבחון את האפשרויות ולזהות מהי ההצעה הטובה והבטיחותית ביותר. שכן במידה ומכירים את החלופות הבטיחותיות והמומלצות יותר, ניתן לשפר את המערכת כולה, ולמנוע מצב בו עושים שימוש בחלקים בטיחותיים יותר רק מחמת חוסר ידע. כמו כן יש להכיר את החלקים המתאימים לכבל החשמל הירוק, אלו שמאפשרים לעבוד בנוחות רבה ולהקים ביעילות מקסימלית את המערכת בדיוק כפי שהיא נדרשת.

לקנות אצל המומחים כבל חשמל ירוק

במידה ואתם רוצים להיות בטוחים שאתם חוזרים עם החלקים הנחוצים והטובים ביותר, אם חשוב לכם לקבל ייעוץ מקצועי ולדעת שהומלצו לכם החלקים המתאימים ביותר לפי הצורך והמטרה הנוכחית בפניה הנכם עומדים – אתם צריכים להגיע אל המומחים של אטקה. כאן ממתינים לכם המוצרים והרכיבים המקצועיים ביותר. כמו כן נוכל לקבל אתכם ולענות על כל שאלה והתלבטות. מה שיאפשר לכם ליהנות מקנייה חכמה ויעילה, וממערכת חשמל מעולה ובטיחותית. והדברים הללו רלוונטיים הן לחשמלאים שרוכשים מוצרים בשגרה, והן ללקוחות פרטיים שזקוקים לרכוש רכיבים מסוימים עבור ביצוע עבודה או התקנה.