Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שירות לקוחות

השיקולים בבחירת קופסת חשמל

קופסאות חשמל הן מוצר שנמצא בשימוש נרחב הן בתעשייה והן בעבודות חשמל בקנה מידה מצומצם יותר. למעשה עבור כמעט כל מערכת חשמל יש צורך בקופסה שהתפקיד העיקרי שלה הוא הגנה על כבלים, הסתעפויות, מהדקים וחיבורים. כמו כן ישנן קופסאות חשמל במערכת פיקוד ובקרה שכוללות גם בוררים ולחצנים. באופן טבעי כל קופסת חשמל חייבת להיות עמידה למים וגם בפני פגעים נוספים כך שתמלא את ייעודה לטווח ארוך ככל האפשר, ועוד דגש הוא התאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של המערכת החשמלית. אטקה מייבאת ומשווקת מגוון קופסאות חשמל איכותיות ומסייעת לכל מי שזקוק לכך גם במתן ייעוץ סבלני ומקיף.

* סוג הקיר – ישנן קופסאות חשמל המיועדות להתקנה על קירות גבס, וקופסאות אחרות שמתאימות להתקנה על קירות בטון.

* אופן ההתקנה – הטמעה בתוך הקיר (במסגרת שיפוץ כללי או בנייה חדשה) או התקנה חיצונית.

* עם פטמות / בלי פטמות – ישנן קופסאות חשמל אטומות מכל עבר, ללא פתחים מובנים בתוכן, ויש קופסאות עם "פטמות" – כניסות המיועדות לכבלים כך שקל יותר להרכיב את המערכת בעזרתן.

* יצרנית – מומלץ להעדיף קופסאות חשמל של חברות מובילות בתחום כגון גוויס (Gewiss) האיטלקית או SPELSBERG הגרמנית שהוקמה כבר ב-1904.

מבחר רחב של קופסאות עמידות ואסתטיות

מאחר שכל קופסת חשמל היא מרכיב בעל חשיבות לא מבוטלת במערכת, נדרשת הקדשת תשומת לב רבה לבחירת הקופסה המתאימה ביותר לכל צורך. אטקה בע"מ מאפשרת להגיע לאותה התאמה אופטימלית גם בזכות הקטלוג העשיר באפשרויות שלה וגם הודות לייעוץ המקצועי שמעניקים אנשי המקצוע של החברה. הקטלוג של אטקה כולל למעלה מ-20,000 מוצרים של יותר מ-30 חברות בינלאומיות מובילות, ובהן Gewiss וגם SPELSBERG, ולכן יש בו גם שלל קופסאות חשמל. הייעוץ ניתן על סמך ניסיון רב (אטקה החלה לפעול כבר ב-1971) ועל בסיס התעדכנות בכל החידושים בתחום הזיווד של מערכות החשמל והאלקטרוניקה. עוד התחייבות משמעותית היא לאספקה מהירה ואפילו מידית, גם בסניפי החברה, גם בנקודות מכירה שונות בארץ וגם במשלוחים.