Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שירות לקוחות

המאפיינים המשמעותיים של בקרי טמפרטורה

השימוש בקור כדי לשמר מזון היה אחת התגליות החשובות ביותר של המין האנושי. מאז כמובן השתכללנו עוד וכיום אנחנו יודעים ליצור תנאים אופטימליים עבור מוצרים רגישים שעלולים להינזק בטמפרטורה גבוהה מדי: תרופות, שרתי מחשב, מזון מהחי שחשוף לפגיעת חיידקים מסוגים שונים ועוד. על-מנת לוודא שחלל האחסון, החדר או הרכב לא חמים מדי (ומצד שני גם לא קרים מדי), נדרש שימוש בבקר טמפרטורה, וישנם עוד מקומות שבהם מותקנים בקרים אלה כחלק ממערכת ההגנה על תהליכי הייצור והמוצרים. חברת אטקה מציעה מגוון רחב של בקרי טמפרטורה בהתאמה מדויקת לכל צורך, וכן ייעוץ מקצועי שיבטיח את אותה התאמה.

* תקשורת – כלומר האופן שבו הבקר מעביר את המידע הרלוונטי אודות הטמפרטורה במקום למי שזקוק למידע, ובפרט כשהטמפרטורה חורגת מהטווח שהוגדר ונדרשת התראה מידית.

* אגירת ורישום נתונים – ישנם מקומות שכחלק מתנאי הרישוי והעמידה בתקן נדרשים להציג תיעוד מדוקדק של הטמפרטורה בכל נקודת זמן. במקרים אלה הבקר תומך באפשרות הרישום.

* אלגוריתם להגעה לטמפרטורה הרצויה – בקר טמפרטורה כולל אלגוריתם שיודע למצוא את הדרך היעילה ביותר להגיע לטמפרטורה הנכונה על בסיס הטמפרטורה הנוכחית. מנגנון זה נקרא בקרת PID, כש-P הוא הרכיב הפרופורציונל, I הוא הרכיב האינטגרלי ו-D הוא הרכיב הדיפרנציאלי.

אמינות ללא פשרות

האיכות החשובה ביותר של בקרי טמפרטורה היא אמינות, ועליה אסור בשום פנים ואופן להתפשר. הסיבה לכך ברורה: אם בקר הטמפרטורה לא יהיה אמין לחלוטין, הטמפרטורה במקום שבו מותקן אותו בקר לא תהיה בהכרח זאת הרצויה. אם למשל מדובר בחדר קירור שמאוחסן בו בשר, והטמפרטורה תעלה בלי שהבקר יספק התראה, התנאים שבהם מאוחסן הבשר לא יהיו אלה הדרושים, חיידקים בעייתיים יוכלו לשגשג מבלי שהחברה תוכל לדעת זאת, ובסופו של דבר המוצר המקולקל יגיע לצרכנים שייחשפו לסיכונים מיותרים. חברת אטקה משווקת בקרים של יצרניות מובחרות, ובזכות הניסיון הרב של נשות ואנשי המקצוע שלה אמונה גם על התאמה מושלמת של הבקר הנכון לכל משימה. עוד כדאי לדעת שפריסה ארצית רחבה ומערך שילוח יעיל מאפשרים אספקה מהירה מאוד של כל מוצר.