Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שירות לקוחות

זיווד מקצועי בהתאמה מלאה לכל צורך

ככל שהרכיבים האלקטרוניים והחשמליים הופכים למשוכללים יותר, כך הם גם רגישים יותר, ולכן זקוקים למעטפת מדויקת שתספק להם הגנה מיטבית. בהתאם זיווד – המונח עצמו נגזר מהמילה 'מזוודה', ומתאר מעטפת או אריזה – מהווה מרכיב מפתח בכל מערכת. ניתן להשוות את תפקיד הזיווד לתפקיד של העור בגוף האדם – העור מייצר מחסום בפני חדירת מזהמים מסוגים שונים ופגיעה בתאי עצב, תאי שריר, כלי דם, בלוטות ועוד מרכיבים, ובאופן דומה זיווד מונע פגיעה ברכיבים אלקטרוניים ושחיקה מואצת שלהם. הזיווד, ובפרט קופסאות מתכת, ממלא תפקיד חשוב נוסף: הגנה לבני האדם שמשתמשים במערכות החשמליות – מפני התחשמלות וסכנות נוספות. המסקנה המתבקשת היא שנדרשת הקדשת תשומת לב מרבית לבחירת קופסאות המתכת המתאימות לכל מערכת, והקטלוג רחב היריעה של אטקה בע"מ הוא המקום המושלם לחפש בו דגמים רלוונטיים.

השיקולים לבחירת קופסאות מתכת

* עמידה בתקנים עדכניים – כמו כל מוצר בתחומי החשמל והאלקטרוניקה, זהו שיקול מרכזי שאסור להתפשר עליו.

* מידות – המגוון הרחב של הגדלים מאפשר התאמה מדויקת לכל מערכת.

* עמידות – מאחר שהמטרה היא שימוש בקופסת המתכת לטווח ארוך, נדרשת עמידות בפני לחות, רטיבות ולחץ.

* יצרנית – ההמלצה היא להעדיף את קופסאות המתכת של היצרניות המוכרות והמובילות בתחום. דוגמה טובה לכך היא ETA, חברה איטלקית ותיקה שמייצרת מגוון רחב של מוצרים בתחום הזיווד החשמלי מאז 1978.

ההזיווד הוא כאמור מרכיב חשוב בתחומי החשמל והאלקטרוניקה, ובהתאם אטקה מתייחסת אליו במלוא הרצינות ומייבאת ומשווקת מגוון רחב של קופסאות מתכת באיכות גבוהה במיוחד. בנוסף מתורגם הניסיון הרב שהצטבר בחברה – שהוקמה ב-1971 וכבר סיפקה שירותים למגוון רחב של חברות וגופים בארץ, ביניהם שלמה ביטוח ומספנות ישראל – לייעוץ מקיף בכל נושא, כולל כמובן בחירת קופסאות המתכת האופטימליות בהתאם לצורך. לאטקה 3 סניפים: בפתח תקווה, באר שבע וקריית ביאליק, והמוצרים שהיא מייבאת נמכרים גם בחנויות מובחרות בערים נוספות. עוד אופציה היא משלוח, כשבזכות מערך משלוחים יעיל האספקה מושלמת תוך 24 שעות. התחייבות נוספת של החברה היא ליושרה מוחלטת ותמיכה טכנית ככל שתידרש.