Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
שירות לקוחות

התפקידים החשובים של תעלות חשמל

חשמל הוא מרכיב מהותי בחיים המודרניים. צריכת החשמל שלנו נמצאת במגמת עלייה קבועה, ומשמעותית, וכדי להבטיח שימוש בטוח ויעיל במשאב קריטי זה נדרש תכנון מדויק של המערכת שמובילה את הזרם החשמלי לכל מכשיר ומכשיר – גם במרחבי המגורים, גם במפעלים, גם במוסדות ציבור, גם במרכזי מסחר ובעצם בכל מקום שיש בו בני אדם. אחד המרכיבים החשובים בכל מערכת שכזו הוא התעלות שבהן עוברים הכבלים. ישנן תעלות פח וישנן תעלות PVC, כשתעלות הפח חזקות יותר, וכמו כן ישנה בחירה לגבי המידות של תעלות חשמל. אטקה בע"מ מציעה מבחר רחב של תעלות, ועוד תועלת חשובה שמספקת החברה היא עזרה בבחירה על בסיס ניסיון של עשרות שנות פעילות.

* חיווט מדויק – התעלות מאפשרות ליישם הגדרות מדויקות של חיווט בכל מערכת שהיא, כולל אלה המורכבות ביותר והמסועפות ביותר.

* הגנה – התעלות שבהן עוברים כבלי החשמל מגנות עליהם מפני נזקים מכניים ובכך מאפשרים תפקוד תקין לטווח ארוך. כמו כן מספקות התעלות הגנה מפני רטיבות, חשיפה לשמש ישירה וטמפרטורות גבוהות יתר על המידה.

* בטיחות – ובפרט מזעור הסיכון להתרחשות של שריפה.

* בידוד – תעלות החשמל מבטיחות בידוד מיטבי ובכך מייעלות את השימוש במשאב יקר הערך.

תעלות מחורצות באיכות גבוהה במיוחד

אטקה נוסדה בשנת 1971, ועוסקת מאז בייבוא ובשיווק של מוצרים בתחומי החשמל, האלקטרוניקה, הזיווד וגם הרובוטיקה, האוטומציה, המטענים לרכב חשמלי והאנרגיה הסולארית. בהתאם, תעלות חשמל מהוות באופן טבעי חלק מקטלוג החברה, שמונה למעלה מ-20,000 פריטים של כ-35 יצרניות מובילות: ABB, EAE ELEKTRIK, OMRON, CAHORS ועוד. הבחירה של המוצרים, ובפרט תעלות הפח המחורצות להעברת כבלי החשמל, נעשית על בסיס בקיאות מקצועית יוצאת דופן והקפדה על רף איכות גבוה. מרכיב נוסף בשירות של אטקה הוא ייעוץ על-מנת להבטיח בחירה מדויקת בהתאמה מלאה לכל צורך, וכן תמיכה טכנית לאחר המכירה כדי לוודא שמופקת מלוא התועלת האפשרית מכל מוצר. את תעלות החשמל האיכותיות שמשווקת אטקה ניתן למצוא בסניפי החברה ובנקודות מכירה שונות רחבי הארץ, וגם להזמין ולקבל תוך 24 שעות.